Zwroty i reklamacje

Zwroty

Zgodnie z obowiązującymi przepisami klient dokonujący zakupu na odległość, poza salonem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów.
Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów wygasa po upływie 14 dni od dnia od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa Towarem.
Bezpośrednie koszty zwrotu Towaru ponosi Klient.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towarów, w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem należy wysłać zakupiony towar wraz z dowodem zakupu formularzem zwrotu  zawierającym oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres

VENERDI

ul. Sowińskiego 22
91-485 Łódź
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski

Uprzejmie informujemy, że zwracany Towar nie może nosić śladów użytkowania. Zwracany Towar powinien posiadać wszystkie metki oraz powinien posiadać oryginalne opakowanie producenta. W przypadku wysyłki zwracanego Towaru bardzo prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki, aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie.

Zwrot dokonanych płatności, zostanie dokonany niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania  przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towaru.
Zwrot płatności zostanie dokonany przez Sprzedawcę na podane w formularzu zwrotu konto bankowe.

Pobierz formularz zwrotu

Reklamacje

Zgłoszenie reklamacji może nastąpić poprzez wypełnienie formularza reklamacji dostępnego na stronie sklepu internetowego i odesłanie wraz z reklamowanym towarem na adres:

Venerdi

ul. Sowińskiego 22
91-485 Łódź

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie  14 dni od dnia złożenia reklamacji Towaru. O wyniku rozpatrzenia  reklamacji zostaną Państwo powiadomieni drogą mailową lub pisemnie. W sytuacji gdy z ekspertyzy producenta, wynika, iż towar nie podlega gwarancji lub reklamacji, z uwagi na fakt niewłaściwego użytkowania lub uszkodzenia przez Kupującego, nie ma on prawa do naprawy lub wymiany towaru, a także zwrotu kosztów.

Sprzedający informuje o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. m.in. z:a. mediacji prowadzonej przez Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, b. pomocy stałych polubownych sądów konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej.

Pobierz formularz reklamacji